• phoneico

    518 316 140

  • mail

    biuro@maciejwrzesinski.pl

  • phone

    518 316 140

  • mail

    biuro@maciejwrzesinski.pl


OFERTA



COACHING


Sesje coachingowe są tylko i wyłącznie dla Ciebie. To Ty decydujesz, jak długo będą trwały. To Ty decydujesz, jak często będą się odbywać. Sam podejmiesz decyzję, cym będziesz chciał się zająć. Będziesz mógł też określić tempo wprowadzania zmian, jakie chcesz wprowadzić.

Moim zadaniem jest dostarczyć Ci narzędzi do tego, byś poradził sobie z tym, z czym od pewnego czasu nie możesz sobie poradzić. Moja rolą jest też wydobycie z Ciebie najlepszych Twoich cech, najlepszych zdolności i być może nie wykorzystywanych umiejętności, byś w końcu osiągnął to, o czy od jakiegoś czasu marzysz.

Jednogodzinna sesja coachingowa to inwestycja 160 zł.


WSPARCIE INDYWIDUALNE


WSPARCIE W BIZNESIE

– mężczyzna 34 lata (szef kilkuosobowej firmy) – eliminacja lęku przed przemawianiem publicznym,
– mężczyzna około 45 lat (działa w polityce) – eliminacja lęku przed rozmową z nieznajomymi osobami,
– mężczyzna 31 lata (pracownik Ministerstwa) – eliminacja jąkania (jąkał się przez 21 lat).
– mężczyzna 32 lata (pracownik Ministerstwa) – pozbycie się stresu, który odczuwał codziennie od samego rana przez ostatnie 5 lat

WSPARCIE W ŻYCIU PRYWATNYM

– mężczyzna 31 lat (pracownik średniego szczebla jednego z Ministerstw)– eliminacja nałogu picia kawy,
– mężczyzna 28 lat (szef jednej z agencji reklamowych) – eliminacja lęku przed nadchodzącym ważnym , prywatnym wydarzeniem,
– kobieta około 50 lat (pracownik działu finansów) – eliminacja lęku przechodzenia przez przejście dla pieszych w wyniku potrącenia przez samochód,
– kobieta 30 lat (pracownik kadry zarządzającej państwowej spółki) – eliminacja fobii na pająki,
– kobieta 33 lata (właściciel firmy) – eliminacja nieprzyjemnych emocji po ciężkiej sytuacji z klientem,
– kobieta około 60 lat (obecnie na emeryturze) – znaczna poprawa w relacjach z mężem,

Co daje mi możliwości i prawo do takiego wsparcia? Szkolenia zakończone egzaminem i międzynarodowymi certyfikatami wydanymi przez Polski Instytut NLP posiadający akredytację Europejskiego Stowarzyszenia NLPt.

Jednogodzinne spotkanie to inwestycja 160 złotych.


WSPARCIE INDYWIDUALNE

WSPARCIE W BIZNESIE

– mężczyzna 34 lata (szef kilkuosobowej firmy) – eliminacja lęku przed przemawianiem publicznym,
– mężczyzna około 45 lat (działa w polityce) – eliminacja lęku przed rozmową z nieznajomymi osobami,
– mężczyzna 31 lata (pracownik Ministerstwa) – eliminacja jąkania (jąkał się przez 21 lat).
– mężczyzna 32 lata (pracownik Ministerstwa) – pozbycie się stresu, który odczuwał codziennie od samego rana przez ostatnie 5 lat

WSPARCIE W ŻYCIU PRYWATNYM

– mężczyzna 31 lat (pracownik średniego szczebla jednego z Ministerstw)– eliminacja nałogu picia kawy,
– mężczyzna 28 lat (szef jednej z agencji reklamowych) – eliminacja lęku przed nadchodzącym ważnym , prywatnym wydarzeniem,
– kobieta około 50 lat (pracownik działu finansów) – eliminacja lęku przechodzenia przez przejście dla pieszych w wyniku potrącenia przez samochód,
– kobieta 30 lat (pracownik kadry zarządzającej państwowej spółki) – eliminacja fobii na pająki,
– kobieta 33 lata (właściciel firmy) – eliminacja nieprzyjemnych emocji po ciężkiej sytuacji z klientem,
– kobieta około 60 lat (obecnie na emeryturze) – znaczna poprawa w relacjach z mężem,

Co daje mi możliwości i prawo do takiego wsparcia? Szkolenia zakończone egzaminem i międzynarodowymi certyfikatami wydanymi przez Polski Instytut NLP posiadający akredytację Europejskiego Stowarzyszenia NLPt.

Jednogodzinne spotkanie to inwestycja 160 złotych.



SZKOLENIA


SZKOLENIA DLA BIZNESU

Trening: Sztuka porozumiewania – budowanie dobrego kontaktu.

W trakcie szkolenia:

– dowiesz się, skąd się wzięła wiedza na ten temat i skąd wiadomo, że działa,
– zrozumiesz, jakie czynniki wpływają na szybkie zjednanie sobie rozmówcy,
– poznasz zasady, które stosują ludzie, o których mówi się: “ten, to się z każdym dogada“,
– będziesz wiedział, jakie zwroty najlepiej trafią do twojego rozmówcy,
– zdefiniujesz swoje cechy, które utrudniają Ci nawiązanie dobrego kontaktu,
– poznasz sposoby na szybkie tworzenie podejścia, które kontakt ułatwi,
– zobaczysz, co utrudnia nawiązanie kontaktu,
– zdefiniujesz swoje cechy, które utrudniają Ci nawiązanie dobrego kontaktu,
– poznasz sposoby na szybkie tworzenie w sobie nastawienia, które kontakt ułatwi,
– nauczysz się, co zrobić by stać się lubianym,
– zrozumiesz, co jest decydujące w kontakcie z innymi.

Szkolenie przeznaczone jest dla:

– osób mających bezpośredni kontakt z klientem,
– osób prowadzących rozmowy biznesowe,
– osób zarządzających pracą zespołów,
– osób wchodzących w skład zespołu,
– każdego, kto ma problem z nawiązywaniem kontaktów. Po szkoleniu będziesz mówił „miał problem”.

Czas trwania:
8 godz.

Trening: Filtry umysłu – droga do 100% zadowolenia rozmówcy.

W trakcie szkolenia:

– dowiesz się, jak rozpoznać sposoby przetwarzania informacji, by zjednać sobie klienta już przy pierwszej rozmowie,
– opanujesz wiedzę pozwalającą na przekazywanie informacji w taki sposób, by rozmówca dostał dokładnie to, czego oczekuje,
– będziesz wiedział, na czym zależy rozmówcy,
– zrozumiesz, z jakiego powodu masz trudny kontakt z niektórymi współpracownikami czy klientami i jak to zmienić,
– dowiesz się, jak dobrać najlepszą osobę do kontaktu z konkretnym klientem,
– poznasz sposoby, które wyprowadzą klienta z równowagi i dowiesz się jak działać, by tego uniknąć,
– zdobędziesz wiedzę, dzięki której pogrzebiesz każdą rozmowę i otrzymasz na to receptę,
– będziesz już wiedział, kiedy nawet najlepsze cechy usługi lub produktu “spalą“ sprzedaż.
– uzmysłowisz sobie, jak możesz zaprzepaścić każdą rozmowę biznesową.

Szkolenie przeznaczone jest dla:

– osób mających bezpośredni kontakt z klientem,
– osób prowadzących rozmowy biznesowe,
– osób zarządzających pracą zespołów,
– osób mających problemy podczas komunikacji w zespole,
– każdego, kto chce trafiać w sedno podczas rozmów.

Czas trwania:
8 godz.

Trening: Emocje – jak nad nimi panować w trudnych sytuacjach.

W trakcie szkolenia:

– poznasz rolę emocji,
– dowiesz się, w jaki sposób zebrać dane na temat powstałej emocji i jak je wykorzystać,
– poznasz sposoby na opanowanie emocji,
– otrzymasz wiedzę na temat funkcji niepożądanych emocji,
– uwiadomisz sobie, co wywołuje negatywne emocje i zaczniesz temu przeciwdziałać,
– wykorzystując najnowszą wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu, zmienisz swoje najbardziej nielubiane reakcje emocjonalne,
– zobaczysz, w jaki sposób przejść od zdenerwowania do spokoju,
– odczujesz na własnym ciele, jak można wykorzystać naturalne zdolności mózgu do zmiany stanów emocjonalnych.

Szkolenie przeznaczone jest dla:

– osób mających problem z opanowaniem emocji,
– osób uważających się za impulsywne,
– tych, którzy w pracy doświadczają sytuacji stresowych,
– osób mających bezpośredni kontakt z klientem,
– osób prowadzących rozmowy biznesowe,
– osób zarządzających pracą zespołów,
– każdego, kto chce mieć łatwiej z emocjami.

Czas trwania:
8 godz.

Trening: Wystąpienia publiczne – jak im sprostać.

W trakcie szkolenia:

– dowiesz się , co takiego robi Twój mózg, że wystąpienia stwarzają Ci aż taki problem,
– będziesz wiedział co spowodowało, że tak się boisz,
– zobaczysz, co w swojej głowie robi osoba, która występuje swobodnie,
– opanujesz sposoby na eliminację strachu przed przemawianiem do grupy osób,
– nabędziesz umiejętności bycia pewnym siebie podczas spotkań kadry zarządzającej,
– nauczysz się opanowania podczas zebrań swojego zespołu,
– pozbędziesz się wpływu nieudanych wystąpień, na te przyszłe,
– zaczniesz ze spokojem wypowiadać się podczas spotkań z kierownictwem firmy,
– uporasz się z tym, co podczas wystąpień stwarza Ci problemy,
– uczestnicy wykorzystując naturalne zdolności mózgu do zmiany stanów, zmienią swoje nastawienie do wystąpień przed grupą osób lub szerszym audytorium.

Szkolenie przeznaczone jest dla:

– tych, którzy wola zapaść się pod ziemię niż wystąpić publicznie,
– ludzi chcących czuć się swobodnie podczas przemawiania,
– osób mających problem z mówieniem przed grupą osób,
– ludzi chcących wygłaszać mowy przed szerszym audytorium,
– osób sądzących, że to szkolenie może im pomóc.

Czas trwania:
8 godz.

Trening: Problemy w firmie – nietypowe rozwiązania.

W trakcie szkolenia:

– poznasz zupełnie nowe podejście na szukanie rozwiązań,
– dowiesz się, w jaki sposób zaangażować nieświadomą część twojego mózgu w rozwiązanie problemu,
– złapiesz, w jak prosty sposób można zdystansować się do problemu,
– uruchomisz procesy, które doprowadzą do rozwiązania,
– przepracujesz swoje aktualne problemy, bez konieczności wyjaśniania innych na czym one polegają,
– zastosujesz niespotykane podejście do trudnych spraw,
– będziesz wiedział jak wykorzystać pracę z metaforą, powszechnie występującą w naszym życiu do szukania rozwiązań,
– być może po raz pierwszy spróbujesz w sposób świadomy wykorzystać swoją intuicję.

Możesz skorzystać z treningu, gdy:

– od pewnego czasu nie jesteś w stanie poradzić sobie z problemem,
– brakuje Ci już pomysłów na rozwiązania,
– czujesz, że utknąłeś,
– stosowane dotąd metody zawodzą,
– problemy się piętrzą a Ty nie wiesz już co robić,
– chcesz w końcu jakoś rozwiązać problem.

Trening: Telefonowanie – nieprzyjemny klient. Jak sobie radzić.

W trakcie szkolenia:

– poznasz sposoby na opanowanie emocji podczas rozmowy z nieprzyjemnym rozmówcą,
– nabędziesz umiejętności profesjonalnego sposobu prowadzenie rozmów z trudnym klientem,
– nauczysz się „wchodzić w świat klienta”, by zaproponować najlepsze rozwiązanie,
– dowiesz się, jak postrzega Cię klient,
– jeśli kogoś lubisz, problemy są prostsze do rozwiązania, nauczysz się sprawiać by rozmówca polubił Ciebie,
– będziesz wiedział, co stoi na przeszkodzie do nawiązania dobrego kontaktu z rozmówcą,
– poznasz sposoby, by Twój organizm zaczął produkować to hormony, które będą Cię wspierać podczas trudnych rozmów telefonicznych,
– nauczysz się sposobów na eliminację stresu przed ważną rozmową,
– zobaczysz co zrobić, by nieudana rozmowa nie wpływała negatywnie na przyszłe kontakty,
– dowiesz się po co tak naprawdę dzwoni klient. Niby wiadomo a jednak…

Trening jest dla Ciebie, gdy:

– rozmowy telefoniczne potrafią wyprowadzić Cię z równowagi,
– unosisz się podczas rozmów, co negatywnie wpływa na Twój biznes,
– nie wiesz, jak opanować emocje podczas rozmowy z tą konkretną osobą,
– na co dzień zajmujesz się telefoniczną obsługą klienta,
– klient Cię obraża i masz problem z opanowaniem emocji,
– chcesz być po prostu miły podczas rozmów telefonicznych… ale Ci to jakoś nie wychodzi.

Czas trwania:
8 godz.

Trening: Asertywność – jak ją zdobyć.

W trakcie szkolenia:

– przełamiesz opór do wyrażania własnej opinii,
– opanujesz sposób by mówić „nie” w chwili, gdy będziesz czuł taką potrzebę,
– nauczysz się wykorzystywać swoje wewnętrzne zasoby do wyrażania swojego zdania nawet, gdy będzie przeciwne zdaniu rozmówcy,
– zdobędziesz umiejętność przedstawiania swoich propozycji przed grupą osób,
– zlikwidujesz swoje wewnętrzne opory do wyrażania konstruktywnej krytyki.

Możesz przyjść na szkolenie w przypadku, gdy:

– coś Cię powstrzymuje przed wyrażeniem własnej opinii,
– boisz się odmawiać, nawet gdy czujesz, że tak będzie dla Ciebie najlepiej,
– wstydzisz się przedstawić swoje zdanie,
– przejmujesz się tym, co powiedzą inni, gdy przedstawisz swoja perspektywę,
– czujesz obawę, przed tym co usłyszysz od innych, kiedy opowiesz o sobie,
– to, co sam mówisz do siebie uniemożliwia Ci wyrażanie własnego zdania.

Czas trwania:
8 godz.

Trening: Motywacja. Jak trafić w cel
8 godz.

Treningi dla kadry zarządzającej:

Większa wydajność – nagradzanie bez środków finansowych. (1 dzień – 8 godz.)

Wystąpienia publiczne – jak mówić swobodnie do zespołu, przełożonych lub dużego audytorium. (1 dzień, 8 godz. )

Porozumiewanie z zespołem – jak dotrzeć do podwładnych. (1 dzień, 8 godz. )

Filtry umysłu – jak skutecznie przekazywać komunikaty członkom zespołu. (1 dzień, 8 godz.)

Problemy z projektem, trudne sprawy – niekonwencjonalne sposoby na rozwiązania. (1 dzień, 8 godz. )


Mapa

Tu jestem:

ul. Narbutta 40/15 – kl. II, parter
00-123 Warszawa

Email

biuro@maciejwrzesinski.pl

Telefon

518 316 140